Logisztikai munkatárs reklamációmenedzsment nem produktiv területen

Feladatok:
  • Árubeérkezéssel kapcsolatos problémák feltárása, azok orvosolása
  • Kapcsolattartás az árurögzítő kollégákkal (KEP), berlini számlaellenőrökkel
  • A német áfatörvény értelmében a Közösségen belüli értékesítések után történő bizonylat (Gelangensbestätigung) elkészítése és kiküldése az érintett gyáraknak
  • Reklamációkezelés beszállítókkal
  • Beszállítók tájékoztatása elektronikus adatküldési kötelezettségeikről
  • DFÜ továbbterhelési projektben való részvétel
  • Adminisztráció, Statisztikák készítése
Elvárások:
  • Lezárt felsőfokú gazdasági végzettség (logisztikai szakirány előny)
  • Minimum 2 éves szakmai tapasztalat logisztikai területen
  • Microsoft Office ismeretek (Excel)
  • Önálló és felelősségteljes munkavégzés, pozitív, tenni akaró hozzáállás
  • Jó német nyelvtudás szóban és írásban
  • Angol nyelvtudás előny
  • SAP rendszer használata előny

Online jelentkezés »
Telefonos jelentkezés »
Postai jelentkezés »